tiistai 11. joulukuuta 2012

0808 - Hunteri Heroici




Tämä oli taas näitä hauskoja jaksoja, jotka ovat joskus todella hauskoja ja joskus vähemmän hauskoja. Minä en oikein jaksanut innostua tästä sarjakuvamaailmasta ja Castielin yrityksistä olla ihminen. Minä olen muutenkin vähän kyllästynyt Castielin rooliin humoristisena sivuhahmona, silloin kun se menee tällaiseksi torttu naamaan -tyyppiseksi helppojen naurujen kalastamiseksi. Pienet tosikkomaiset vitsit toki naurattavat yhä.


Minua kyllä kiinnostaa näiden enkelien rooli tässä kaikessa. Miksi ne haluavat valvoa Castielin kautta Samia ja Deania niin tarkasti? Ehkä ne vain odottavat että Sam ja Dean saavat Jumalan Sanan käsiinsä ja sitten nappaavat sen itselleen. Koska jos demonit suljetaan ikuisiksi ajoiksi helvettiin, niin mitä virkaa enkeleillä enää on?


Ja Amelian mies onkin elossa. Niin, miten Samin nyt käy?



Pinnallisten huomioiden osio:

Dean: What's the word, Cas?
Castiel: It's a shortened version of my name.

Tällaisesta Castiel-huumorista minä pidän. :-D


Puhuvat kisat ovat aina mielenkiintoisia. Kissat kun ovat niin arvoituksellisia.


Tämä seikkailu pään sisäisessä TV-maailmassa oli kyllä makea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommentin!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails